Bu saçmalığı size hemen anlatayım.Steam'in iade kabul edildiği taktirde steam cüzdanına 1 hafta içerisinde,diğer kartlar içinse en geç 1 aya kadar ödeme sağlanıyor kuralını biliyoruz.Steam Cüzdanına genellikle 2-3 saat içerisinde geliyor.Kuralına uyuyor eyvaAllah.
Fakat uyduğu kısmı iade'nin steam'e olan geri dönüşü.(Saatler içerisinde verilebiliyor.)
İade bankaya seçildiğinde ise bankayı görmeyebiliyor...Bakın iade işlemi uzun sürüyor değil, görmeyebiliyor.
Bunu her iade ettiğim oyunda yaşadım.2 haftadan uzun sürünce bankayı aradım sordum, Geri dönecek bir işlem var mı ? (Para olarak) Hayır dediler. Steam destek ile iletişime geçtim.Parayı yolladık dediler.Fakat banka bunu kabul etmedi.
Bu durumu şöyle anlatayım. İade'de kartı seçiyorsun,yanlış bir yere gitmesi imkansız diye düşünüyorum.(Numarası yazıyor.)
Steam'in bilerek yıldırmaya çalıştığını düşünüyorum.
Her defasında iade talep formu doldurarak,paramı hemen alıyorum.(1 gün geçmeden)
Sizede böyle bir şey denk gelirse aklınızda bulunsun. İşlemi iptal yerine bankanızdan iade talep formu isteyin.Burada yapılan şöyle açıklanabilir siz eğer parayı bankanızdan rahatça alırsanız, pazara bağlı kalmayabilirsiniz.Eğer steam'e para hızlıca gelir ise mecbur olarak steamden harcama yapacaksınız demektir.
Şimdi bazı arkadaşlar steam senin parana mı ? kaldı diye düşünebilir. Fakat unutmayın'ki bu pazarlama taktiğidir.
Şöyle bir örnek verelim migros ürün çeşitliliğini artırır değil mi ? sizce neden ? Bu müşterilerin zihinlerini sürekli kendisinde tutma çabasıdır.Burada mesaj > aradığın her şey bende mevcuttur.Steam ise biraz daha uyanıktır.Para bankaya geç steam'e hızlı gelir.Bu psikolojik olarak sürekli steam'i seçmemize etki eder.Ben böyle düşünüyorum.Tabi banka hizmetlerinden dolayı süre olarak geç olacaktır.Fakat yazıda belirttiğim gibi steam parayı yolladık dese bile banka böyle bir şeyi kabul etmiyor.İade talep formundan sonra aralarında ne geçiyor bilmiyorum,fakat ortada iki tarafında farklı kabullendiği para hesaba yatıyor.
Fakat uyduğu kısmı iade'nin steam'e olan geri dönüşü.(Saatler içerisinde verilebiliyor.)
İade bankaya seçildiğinde ise bankayı görmeyebiliyor...Bakın iade işlemi uzun sürüyor değil, görmeyebiliyor.
Bunu her iade ettiğim oyunda yaşadım.2 haftadan uzun sürünce bankayı aradım sordum, Geri dönecek bir işlem var mı ? (Para olarak) Hayır dediler. Steam destek ile iletişime geçtim.Parayı yolladık dediler.Fakat banka bunu kabul etmedi.
Bu durumu şöyle anlatayım. İade'de kartı seçiyorsun,yanlış bir yere gitmesi imkansız diye düşünüyorum.(Numarası yazıyor.)
Steam'in bilerek yıldırmaya çalıştığını düşünüyorum.
Her defasında iade talep formu doldurarak,paramı hemen alıyorum.(1 gün geçmeden)
Sizede böyle bir şey denk gelirse aklınızda bulunsun. İşlemi iptal yerine bankanızdan iade talep formu isteyin.Burada yapılan şöyle açıklanabilir siz eğer parayı bankanızdan rahatça alırsanız, pazara bağlı kalmayabilirsiniz.Eğer steam'e para hızlıca gelir ise mecbur olarak steamden harcama yapacaksınız demektir.
Şöyle bir örnek verelim migros ürün çeşitliliğini artırır değil mi ? sizce neden ? Bu müşterilerin zihinlerini sürekli kendisinde tutma çabasıdır.Burada mesaj > aradığın her şey bende mevcuttur.Steam ise biraz daha uyanıktır.Para bankaya geç steam'e hızlı gelir.Bu psikolojik olarak sürekli steam'i seçmemize etki eder.Ben böyle düşünüyorum.Tabi banka hizmetlerinden dolayı süre olarak geç olacaktır.Fakat yazıda belirttiğim gibi steam parayı yolladık dese bile banka böyle bir şeyi kabul etmiyor.İade talep formundan sonra aralarında ne geçiyor bilmiyorum,fakat ortada iki tarafında farklı kabullendiği para hesaba yatıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder